Info cumparatori

Asigura-te ca esti in avantaj cu propriul tau agent imobiliar de cumparator – Declaratie de misiune Mircea Vinteanu – Elite Exclusiv

Multi agenti imobiliari cred ca cel mai important lucru este satisfactia clientilor. Nu cred ca este adevarat.

Cred ca satisfactia clientilor este pur si simplu cerinta minima pentru a fi in afaceri.


Devino un cumparator privilegiat si trasforma-ti visul in realitatea de a-ti cumpara casa dorita

Lucrez constant pentru imbunatatirea sistemelor, proceselor de vanzare si a serviciilor mele pentru a depasii serviciile „standard” oferite de majoritatea agentilor imobiliari.

Mai simplu spus, scopul meu este sa te ajut sa-ti gasesti casa perfecta in cel mai scurt timp posibil, la cel mai bun pret si cu cea mai mica durere de cap. Voi fi cu tine la fiecare pas inca de la inceput si de voi ghida indeaproape. Vreau s aofer cele mai bune servicii din aceasta industrie.

Lucreaza agentul doar pentru tine?

Un agent imobiliar poate reprezenta fie cumpărătorul  fie  vânzătorul.  Până foarte recent, agenții imobiliari, intr-o tranzactie imobiliara, aproape întotdeauna  reprezentau  vânzătorul, nu  cumpărătorul. Chiar și agentul  imobiliar care te-a condus din casă în casă, nu a actionat doar in numele si in avantajul tau.  Prin reprezentarea vanzatorului, agentul a fost implicat doar de partea  vânzătorului  pentru a obține cel mai mare pret si cele mai bune condiții pentru acesta.

Ce am schimbat?

  Evoluția si calitatea  serviciilor multiple de specialitate au deschis o nouă eră  în cazul tranzacțiilor imobiliare …

Epoca de Reprezentare  Cumparator

Astazi, ca agent imobiliar, ofer servicii dereprezentare exclusivepentru cumparatorin tranzactia imobiliara. De la selecția inițială a proprietăților, tot drumul necesar prezentarii de proprietati imobiliare prin intermediul negocierilor contractuale,  le poti avea acum cu  un agent specific, specializat in domeniul rezidential, specialist CRS, angajat să reprezinte interesele tale atunci când cumperi o casă.

Pon a un representante del compradores con experiencia para que trabaje para ti.

Los vendedores listan sus propiedades con agentes de bienes raíces para asegurar la representación profesional en todo el proceso de ventas. Como comprador, mereces el mismo tipo de representación.

Ubicación inmobiliaria

Tu agente representante del comprador evaluará tus necesidades específicas de acuerdo con tus criterios de búsqueda e identificará las propiedades que coincidan con esas especificaciones. Si aparece una nueva propiedad de venta en el mercado, el representante del comprador establecerá reuniones con los vendedores para ver, fotografiar y hará lo que sea necesario para presentar tus ofertas con la mayor cantidad de información posible.

Proporcionar información de mercado

El valor de mercado está determinado por una serie de factores, incluida la disponibilidad de propiedades similares a precios competitivos, la colocación, las deudas existentes y, especialmente, el precio que un comprador está dispuesto a pagar. Tu representante de comprador proporcionará datos de mercado para ayudarte a establecer un precio que vale la pena.

Estructurando tu oferta de compra

  No piensa que lo mejor es el precio que ofrece sobre la base de tu oferta de compra. Otras cosas pueden ser tan importantes para ti como los términos de la oferta, el depósito financiero y la fecha de entrada, los detalles con los que tu agente sabrá cómo y cuándo usarlos y muchos otros. Cuestiones de propiedad.

Negociación con vendedores

Los vendedores están preocupados por muchas cosas cuando tienen que analizar una oferta de compra, incluida la capacidad de los compradores para cumplir sus promesas por escrito, los términos y condiciones de la oferta, otros artículos que pueden transmitirte, el desglose de los costes de cierre entre el comprador y el vendedor. ¡Y las motivaciones y el estilo de vida de los futuros propietarios! tu representante de comprador ajustará su estrategia para crear un escenario ganador para ti.

Manejando todos los detalles

Muchas cosas tienen que suceder entre firmar la oferta de compra y firmar la escritura. Tu representante participará en los detalles y establecerá una relación permanente contigo y cada paso dado en la transacción.

Quiero saber como trabajes para los compradores

    Con la esperanza de que tienes suficientes razones para contactarme para beneficiar de la máxima calidad de mis servicios que te llevarán a tomar la mejor decisión para adquirir la casa perfecta, no dudes en ponerte en contacto conmigo.